Werken bij Werken bij

Teamleader
Customer
Service

Voor onze productielocatie in Zierikzee zijn we op zoek naar een professionele, ervaren en gedreven:

Teamleader Customer Service

(1 fte)

Ben jij een leidinggevende in hart en nieren met ervaring op gebied van customer service en heb jij plezier en interesse in het verder ontwikkelen van onze afdeling Customer Service? Dan is dit de baan voor jou.

 

De functie
Als Teamleader Customer Service rapporteer je aan de Manager Plan & Deliver en geef je leiding aan een team van ongeveer 8 customer service-medewerkers. Samen met dit team realiseer je een zo efficiënt en effectief mogelijke verwerking van verkooporders voor onze Nederlandse klanten, exportklanten en zusterbedrijven binnen de Zeelandia-groep.

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het:

  • Aansturen, motiveren, ontwikkelen en bijsturen van het customer service-team en het inbedden van een gewenste cultuur met oog voor samenwerking
  • Opstellen van het customer service-beleid (zowel korte als lange termijn), de te realiseren jaarplannen en doelstellingen
  • Zorgdragen voor een efficiënt customer service-proces door sturing van het orderdoorloopproces, afstemming met stakeholders
  • Opstellen en bewaken van het afdelingsbudget
  • Bepalen, bewaken en rapporteren van KPI’s met betrekking tot de afdelingsdoelstellingen en zorgen dat de gewenste doelen worden behaald aan de hand van performance management en continu verbeteren
  • Optimaliseren van de werkprocessen en systemen met betrekking tot customer service inclusief nauwe afstemming met stakeholders om zo te komen tot een efficiënt end-to-end- proces. Dit borgen in procedures, werkprocessen en -instructies en periodiek reviewen
  • Borgen van duidelijke en gedragen afspraken tussen de verschillende afdelingen die een rol spelen binnen het ordermanagementproces
  • Oppakken van escalaties met betrekking tot service issues richting onze klanten
  • Actief bijdragen aan het Plan & Deliver beleid en zorgdragen dat de belangen van Customer Service daar goed worden vertegenwoordigd

De functie-eisen:

  • HBO werk en denkniveau, bij voorkeur in de richting supply chain management of bedrijfseconomie of een vergelijkbaar diploma
  • Aantoonbare ervaring op het gebied van supply planning in een productieomgeving
  • Ruime ervaring met ERP en planningstools
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare, leidinggevende functie
  • Feeling met productie(planning) en sales
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden, in zowel de Nederlandse als de Engelse taal

De competenties:

  • Coaching en ontwikkeling van medewerkers
  • Inspirerend en empathisch leider
  • Overtuigend
  • Oplossingsgericht
  • Analytisch vermogen
  • Communicatief zeer vaardig
  • Klantgericht / commerciële vaardigheden

Ben je geïnteresseerd?
Als je jezelf herkent in dit profiel stuur dan je motivatiebrief en CV via onderstaande button.
Voor meer informatie over de functie kun je bellen met Jeroen de Bruin, ad interim manager Plan & Deliver (06 28625664).

De ideale kandidaat bestaat niet. Zeelandia biedt iedereen gelijke kansen. Wie je ook bent en welke achtergrond je ook meebrengt, solliciteer als dit een functie is waarvoor je elke dag enthousiast naar het werk komt. Elke medewerker draagt op eigen wijze bij aan het succes van ons bedrijf. Samen zijn wij Zeelandia.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Direct Solliciteren

Teamleader Customer Service