Werken bij Werken bij

Customer
Service
Representative

Binnen Zeelandia zoeken wij voor onze afdeling Customer Service twee tijdelijke

Customer Service Representative

(Fulltime)

Ben jij een ervaren Customer Service-medewerker, wil jij graag een bijdrage leveren aan het verder professionaliseren van onze processen en systemen en ben jij een echte teamplayer? Lees dan snel verder! Let wel; dit is een tijdelijke functie tot minimaal juli 2025.

De functie
Als Customer Service Representative ben je samen met 8 collega’s van de afdeling Customer Service verantwoordelijk voor het betrouwbaar uitleveren van producten aan onze klanten en een goede service. Het Customer Serviceteam zorgt voor een zo efficiënt en effectief mogelijke verwerking van verkooporders voor onze Nederlandse klanten (MKB en industriële bakkerijen) en exportklanten en zusterbedrijven binnen de Zeelandia-groep in het buitenland. In deze functie heb je veelvuldig contact met klanten en werk je nauw samen met collega’s van de afdelingen Marketing & Sales, Supply Planning en Warehousing & Transportation. Jouw rol is cruciaal in de logistieke keten. Je rapporteert aan de Teamleader Customer Service (onderdeel van de Supply Chain organisatie).

In deze functie ben je verantwoordelijk voor

  • Het gehele proces vanaf het ontvangen, invoeren, controleren, bevestigen en monitoren van orders en leveringen tot en met het factureren ervan;
  • Het aanvragen, opstellen en afhandelen van alle benodigde export documenten en aangiftes;
  • Het alloceren van gereed product aan orders en ondernemen van actie naar de klant en/of interne organisatie bij afwijkingen;
  • De afstemming met de afdeling Transportation over transport en met de afdeling Demand- en Supply Planning over de productieplanning;
  • Het uitvoeren van diverse administratieve taken, zoals het beheer van klant- en assortiment gegevens in ERP en het afhandelen van retourorders van klanten, opruimorders en monster/testorders;
  • Eerste aanspreekpunt voor (interne) klanten voor alle order- en logistiek gerelateerde issues en vragen en afhandelen van diverse klantvragen en problemen (via telefoon, e-mail en webshop).

 

De functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Opleiding in logistiek of vergelijkbaar;
  • Ca. 4-5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie in bij voorkeur een productieomgeving (in de voedingsmiddelenindustrie);
  • Goede kennis van MS Office (incl. Excel) en ervaring met ERP-systemen;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

De competentie

  • Klantgerichtheid;
  • Communicatief vaardig;
  • Proactief en zelfstandig;
  • Accuraat;
  • Probleemoplossend;
  • Teamplayer.

Ben je geïnteresseerd?
Dan ontvangen we graag je motivatiebrief en CV. Je kunt deze sturen via onderstaande link. Voor uitgebreidere informatie over de functie kun je contact opnemen met Angelique Bovee, Teamleader Customer Service (06-22556326)

 Direct Solliciteren

Customer Service Representative